Keudan vuosikatsaus 2020 toteutettiin monimediaisena

Halusimme tehdä jotain uudenlaista ja erilaista tapaa esitellä, mitä tapahtui Keudassa vuonna 2020.

Teimme Keudan strategiavideosta muokatun version. Lisäsimme videoon kuvia, linkkejä artikkeleihin, videoita, kuvakollaaseja ym. Tämän kaiken lisäsimme Thinglink sovellukseen.

Thinglink on sovellus, jossa taustakuvaan pystytään linkittämään kuvia, videoita ja linkkejä. Lisäämällä ”tägejä” tai kuvakkeita voidaan jakaa enemmän sisältöä lisättynä yhteen kuvaan tai videoon. Thinglink toimii parhaiten tietokoneella, mutta tutkitusti myös mobiilisti.

Käy katsomassa mitä saimme aikaiseksi.

Keuda_vuosikatsaus-2020 — ThingLink

Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä Keuda toteuttaa opiskelijoilleen sekä työelämälle yksilöllisiä, vaikuttavia koulutus- ja osaamisen kehittämispalveluja. Keski-Uudellamaalla sijaitsevissa 10 toimipisteessämme työskentelee 720 innostunutta keudalaista. Toimintamme sisältää 80 eri tutkintoihin johtavaa ammatillista, työvoima- ja valmentavaa koulutusta sekä aikuisten perusopetusta, joissa opiskelee vuosittain yli10 000 opiskelijaa. Keuda on vuoden 2020 opetus- ja kulttuuriministeriön valitsema, ammatillisen koulutuksen laatupalkittu koulutuksen järjestäjä.

2020 laatupalkinto intra92

Jaa sivu