Koulutukset / Kauppa, hallinto ja oikeustieteet /

Paranna yrityksen tavoitteellista some- ja verkkonäkyvyyttä (60 osp)

Perustutkinnot

Paranna yrityksen tavoitteellista some- ja verkkonäkyvyyttä (60 osp)

Kaksi tutkinnon osaa Liiketoiminnan perustutkinnosta

Lisää suosikkeihin

Asiakas on netissä ja sosiaalisessa mediassa; onko yrityksesi?

Löytääkö asiakas tuotteesi ja palvelusi? Kiinnostuuko asiakas ja tuleeko kauppoja?

Käytännönläheisessä koulutuksessa opit keskeisiä asioita yrityksen some- ja verkkonäkyvyyden parantamiseksi ja työpajoissa opit käyttämään digityökaluja.

Koulutus toteutetaan ensisijaisesti yrittäjän oppisopimuksena. Opettelet taitoja ja käytät niitä yrityksen näkyvyyden ja myynnin parantamiseksi. Käytännön tekemisellä osoitat osaamisesi kahdessa tutkinnon osassa ja saat näistä todistuksen. Jos jatkat opiskelua esimerkiksi henkilökohtaisten myyntitaitojen kehittämiseksi, voit suorittaa Liiketoiminnan ammattitutkinnon.

Toteutusvaihtoehdot

Opintojen kesto on yksilöllinen ja pohjautuu henkilökohtaiseen osaamisen kehittämissuunnitelmaan (HOKS). Toteutamme koulutuksen seuraavasti:

Päivä-monimuotokoulutus | Kerava Keskikatu tai verkkokoulutus

Seuraava toteutus alkaa 13.10.2021.
Opiskelu toteutetaan lähiopetuksena Keravalla Keuda-talossa tai Teamsin kautta etäopetuksena koronatilanteesta riippuen. Opiskelu toteutetaan ensisijaisesti yrittäjän oppisopimuksena.

Koulutukseen otetaan 20 henkilöä.

Koulutuksen sisältö

Tavoitteet verkkonäkyvyyden parantamiseksi & Digimarkkinoinnin perustyökalut käyttöön 13.10.2021

  • Asiakkaan ostopolku
  • Kohderyhmät: ketä pyrin tavoittamaan ja mistä heidät tavoittaa
  • Viestinnän tavoitteet ja yrityksen pääviesti
  • Digitaalisen viestinnän kanavat
  • Asiakasnäkökulma: miten asiakas hakee yritystä
  • Luodaan yrityssivuja some-kanaviin.

Asiakkaita kiinnostava sisältö verkkosivuilla 27.10.2021

  • Nykytila ja uudet ideat
  • Hakukoneoptimointi
  • Verkkosivujen sisällön ideointipaja
  • Keskustellaan verkkosivujen teknisestä ylläpidosta ja mietitään yhdessä paras toteutus.

Sisällön tuottaminen 11.11.2021

  • Verkkosivujen, blogin ja uutiskirjeen tekstityöpajat
  • Saavutettavuusvaatimukset
  • Videopaja

Some-kanavien kiinnostava sisältö ja mainonta 25.11.2021

  • Some-kanavien kiinnostava sisältö
  • Kuvankäsittely somekanavissa
  • Some-kampanjan rakentaminen ja some-mainonta
  • Some-kampanjan tuloksellisuus

Google Adwords mainonta ja ilmainen Google MyBusiness 8.12.2021

  • Näyttöinfo
  • Google MyBusiness
  • Google Adwords

Asiakkuuksien hoitaminen 13.1.2022

  • Asiakaskokemuksen osatekijät
  • Monikanavainen asiakkuuksien hoitaminen
  • Asiakkuuksien hoidon vuosisuunnitelma
  • Tuloksellisuus ja tunnusluvut
  • Näyttöön valmistautuminen

Tuloksellisuus ja vaikuttavuus, Google Analytics 26.1.2022

  • Tuloksellisuus somessa
  • Markkinointiviestinnän automaatio
  • Google Analytics, tulosten analysointi

Tammi-maaliskuussa

  • Näytöt ja arviointikeskustelut

Edellytykset opiskelulle

Opiskelu edellyttää riittävää suomen kielen taitoa, joka arvioidaan osaamiskartoituksessa tai todistusten perusteella.

Verkko-opetukseen osallistumiseen tarvitset tietokoneen, kuulokkeet, mikrofonin ja nettiyhteyden.

Monimuotokoulutus edellyttää yrittäjänä tai yrityksen digitaalisen markkinoinnin parissa toimimista alan työpaikassa, jossa osaamista voidaan hankkia koulutus- tai oppisopimuksen avulla.

Kustannukset

Koulutus on maksuton.

Hakeutumisohjeet Hakulomake Keudan toteutussuunnitelma

Kysy lisää!

Erola Leena

Opettaja

+358401745624

leena.erola@keuda.fi

Ikävalko Ari

Asiakkuuspäällikkö

+358504150905

Ari.Ikavalko@keuda.fi

Toimipiste

Keskikatu 3, Kerava

Jaa sivu

Tulosta sivu

Ajankohtaista alalla